De reis is geboekt, de voorbereidingen begonnen! - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Herma Roest - WaarBenJij.nu De reis is geboekt, de voorbereidingen begonnen! - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Herma Roest - WaarBenJij.nu

De reis is geboekt, de voorbereidingen begonnen!

Door: Herma

Blijf op de hoogte en volg Herma

11 Oktober 2018 | Nederland, Baarn

Na maandenlang mijmeren, appjes van Harco ontvangen met excursies was het 29 september zover. De Canada inspiratiedag van Travelhome. Een mooie middag, waar we een kijkje konden nemen in een camper. Fijn voor Jan, hij kon ff passen of het bed wel lang genoeg was. Nou wat dacht je, niet dus, maar geen voeteneind, dus dat is goed. Zijn benen steken niet te ver uit. De mannen gingen even achter het stuur en ik, ik ben de prinses op de erwt want er is echt niemand die mij zover krijgt dat ik in zo'n ding ga rijden. We hebben een aantal presentaties bezocht en werden gaandeweg steeds enthousiaster. Zo enthousiast dat we ons ingeschreven hebben voor een reisvoorstel en die zat afgelopen week al in mijn mailbox. Na wat heen en weer gemail hebben we de knoop doorgehakt en gereserveerd. Yes het gaat dan toch echt gebeuren! De nacht na de reservering heb ik gedroomd dat we in Canada waren en oh jongens we hebben moeten rennen voor ons leven met een grizzly beer op onze hielen. Pffff, de eerste beer op de weg, nu in mijn droom, ik hoop dat we ze over 10 maanden echt zullen zien in hun natuurlijke omgeving. En ach doe ons dan ook maar een paar orca's. De aanloop naar onze vakantie is begonnen, de komende maanden zal ik af en toe onze vorderingen met jullie delen. Wij kunnen niet wachten, was het maar zover!


  • 11 Oktober 2018 - 19:09

    Jacqueline V Essen:

    Geniet. En ik lees graag mee...

  • 12 Oktober 2018 - 05:07

    Jim En Nel De Bruijn:

    Fijn vooruitzicht. Geniet ervan en wij lezen graag mee.

  • 12 Oktober 2018 - 06:06

    Carla:

    Wat een prachtig avontuur gaan jullie tegemoet, heel veel plezier met de voorbereidingen!

  • 12 Oktober 2018 - 09:36

    Wilma:

    Wat een super vooruitzicht. Lees weer graag mee

  • 12 Oktober 2018 - 09:42

    Harco:

    Leuk, ik ga jullie zeker op de voet volgen...... De hete adem in je nek...... ;-)

  • 12 Oktober 2018 - 10:03

    Jolanda Huibers-van De Loenhorst:

    Ik geniet graag mee met jullie avonturen!

  • 12 Oktober 2018 - 12:58

    Saskia :

    Wauw Canada. Wat vet gaaf.
    Wij gaan jullie weer volgen en met jullie mee genieten hoor.

  • 12 Oktober 2018 - 19:12

    Mirjam :

    Beren zien is een voorrecht. Er zijn weinigen die ze zien.
    Ben benieuwd waar jullie precies heen gaan.

  • 13 Oktober 2018 - 03:27

    Petty:

    Dat kan niet anders dan een ongelofelijk mooie reis worden. Ik geniet op deze manier graag met jullie mee. Succes met de verdere voorbereidingen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Herma

Wij, Jan Harco en Herma, vinden het leuk jullie mee te laten genieten van de reizen die we gezamelijk maken. Veel plezier! Groetjes Herma

Actief sinds 25 Jan. 2011
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 56254

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2019 - 25 Augustus 2019

Rondreis Zuid West Canada

23 Mei 2013 - 13 Juni 2013

Rondreis Java/Bali

26 Mei 2012 - 16 Juni 2012

Noorwegen

29 Januari 2011 - 27 Februari 2011

Rondreis Nieuw Zeeland

Landen bezocht: