Aftellen maar - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Herma Roest - WaarBenJij.nu Aftellen maar - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Herma Roest - WaarBenJij.nu

Aftellen maar

Door: Herma

Blijf op de hoogte en volg Herma

22 Juni 2019 | Nederland, Baarn

Nog 6 weken, wat gaat de tijd toch snel, en dan gaan we! De route heeft Harco uitgestippeld, hij heeft een dashcam en een drone aangeschaft. De drone zal de reis niet meemaken want daar moet je weer een of ander bewijs voor halen, jammer. We hebben Whistler geschrapt omdat we wat langer op Vancouver Island willen vertoeven. We zijn ook in de wondere wereld van 'what to do in Canada' gedoken en daar is het volgende uitgekomen: orca's spotten en misschien ook zeearenden, beren op de weg tegenkomen, helicoptervlucht met landing op een gletsjer.Ik vind de geschiedenisvande Native Americans erg interessant dus ook daar duiken we ook in. De mannen willen raften, prima als ik maar niet mee hoef. Natuurlijk gaan we hiken onder andere in Jasper en Banff. Wat heb je voor een hike nodig? Juist, goede schoenen en daar ligt mijn probleem. Mijn trouwe matties waar ik mee door Schotland, Nieuw Zeeland, Noorwegen, Kroatië en talloze keren Oostenrijk en de Ardennen ben gesjouwd zijn te klein. Ik had tot vandaag nog geen nieuwe gekocht, maar ja hoor ik heb een paar nieuwe Meindls gescoord en ik hoop er net zoveel plezier van te krijgen als van mijn oude stappers. Eerst gaan we morgen voor een week naar Frankrijk met familie en dan is het nog 5 weken voor vertrek naar het mooie Canada. Ik hoop dat we weer veel volgers zullen hebben die ook een berichtje achter zullen laten want dat vinden wij dan wel weer heel erg leuk!

• 23 Juni 2019 - 06:11

Dees:

Jaaaa hier een trouwe volger! Kusjessss

• 23 Juni 2019 - 06:21

Jeanine:

Leuk Herma om jullie nieuwe avontuur te volgen.

• 25 Juni 2019 - 03:33

Wilma:

Volg jullie graag op jullie indrukwekkende reis