Nog 3 dagen te gaan - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Herma Roest - WaarBenJij.nu Nog 3 dagen te gaan - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Herma Roest - WaarBenJij.nu

Nog 3 dagen te gaan

Door: janenherma

Blijf op de hoogte en volg Herma

25 Januari 2011 | Nederland, Baarn

Vanavond na wat vragen van mensen om me heen heb ik een pagina aangemaakt bij WaarBenJij.nu
Het begint nu wel te kriebelen, ik krijg zo'n kriebelend onderbuik gevoel, mam je bent zenuwachtig het zei Dees, ja dat ben ik dus.
Nog zo weinig tijd en nog zoveel te doen. Het huis gaat langzaam in een wir war van opladers, boeken tijdschriften, apparaatjes, zonnebrand en noem het maar op wat je nodig hebt om op vakantie te gaan, veranderen.
Morgen ga ik nog 4 uurtjes werken, maar jongens wat moet (wil) ik nog veel in die 4 uur proppen. Nou we gaan het beleven................

  • 26 Januari 2011 - 07:12

    Saskia:

    oooooooooo zus..... wat klinkt dat als een chaos..... ik kan natuurlijk zeggen dat je het los moet laten, maar daar heb je niet veel aan. Het genieten zal wel komen als je op het vliegveld aankomt dan kan je niet anders meer dan genieten van de ervaring die je gaat beleven!

    Kus

    Sas

  • 26 Januari 2011 - 07:20

    Marijke:

    Ha Herma enJan,

    We willen jullie een fantastische reis toewensen en wat leuk dat je een waarbenjijnu site gaat (proberen) bij te houden. Wordt vast een geweldige ervaring. Geniet ervan!
    Groetjes
    Erik, Marijke, Sven en Jordi

  • 26 Januari 2011 - 07:34

    Tineke:

    Hallo Herma en Jan,
    Ik ga jullie zeker volgen aan de andere kant van de wereld bol x Tinus

  • 26 Januari 2011 - 07:39

    Jeanine:

    Jaaa, Herma nu gaat het echt gebeuren, voorpret is leuk, maar nu wordt het echt. Gewoon genieten van elke minuut, ook met koffers pakken. Het wordt vast een unieke ervaring. Heel veel plezier. (haha, je staat nu net bij ons....) Goeie reis en lieve groet, tot mails.

  • 26 Januari 2011 - 08:35

    Harco:

    Op de voet ga ik je volgen..... Of jij mij natuurlijk!!

  • 26 Januari 2011 - 11:12

    Marion:

    veel plezier
    ik ga je volgen
    gr marion

  • 26 Januari 2011 - 18:40

    Bea 104:

    Hallo Herma en Jan,

    Ik ga jullie zeker volgen op jullie fantastische reis.
    Geniet van de voorbereidingen.
    Koffer hier, tas daar, waar is dit en waar heb ik dat gelaten.
    Komt allemaal wel goed.
    Alvast veel plezier.

  • 26 Januari 2011 - 19:43

    Christine:

    Ik wil je een fijne reis toewensen. Veel plezier en geniet ervan :)
    Christine ( kemi1944)

  • 27 Januari 2011 - 12:25

    Dees:

    Nieuwe uitdaging voor Dees: Hoe breek ik in 4 weken het huis af :-P

    Nee grapje! Ik wens jullie heeeel veeeel plezier, maar dat gaat vast goedkomen!

    Dikke kus

  • 27 Januari 2011 - 15:12

    Jane:


    Herma,.. nu gaat het opschieten voor je,..
    Een hele fijne reis gewenst.
    Leuk om afentoe mee te beleven via deze site.
    Het ga je goed!!!
    XXX Jane

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Herma

Wij, Jan Harco en Herma, vinden het leuk jullie mee te laten genieten van de reizen die we gezamelijk maken. Veel plezier! Groetjes Herma

Actief sinds 25 Jan. 2011
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 56268

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2019 - 25 Augustus 2019

Rondreis Zuid West Canada

23 Mei 2013 - 13 Juni 2013

Rondreis Java/Bali

26 Mei 2012 - 16 Juni 2012

Noorwegen

29 Januari 2011 - 27 Februari 2011

Rondreis Nieuw Zeeland

Landen bezocht: