Overmorgen is het zover............ - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Herma Roest - WaarBenJij.nu Overmorgen is het zover............ - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Herma Roest - WaarBenJij.nu

Overmorgen is het zover............

Door: janenherma

Blijf op de hoogte en volg Herma

27 Januari 2011 | Nederland, Baarn

Elke morgen als ik wakker word merk ik dat het kriebelende gevoel sterker wordt. Vandaag is dat de dag dat er voor het eerste deel van de reis ingecheckt kan worden en aangezien ik al vrij ben en de 3 mannen nog niet, was het al snel duidelijk dat ik ons zou inchecken en goede plaatsen zou uitzoeken. Nou dat gaat natuurlijk niet zomaar. Vanmorgen dacht ik, ik ga vast kijken hoe het in zijn werk gaat en wat zag mijn oog!!!??? Paspoorten bij de hand houden want men zou naar paspoortgegevens kunnen vragen bij sommige landen en Nieuw Zeeland was er een van. Nu weet ik van mijn broertjes wel wat er in hun paspoorten staat alleen de nummers, dat is een ander verhaal. Arjan was nog thuis dus dat nummer was al snel opgetrommeld, Harco was aan het werk dus gebeld, sleutel gehaald bij Robin en vervolgens naar zijn huis. Paspoort lag wel precies waar hij had gezegd dus dat was een makkie, nummer opgeschreven en hupla naar huis. Ik wil me achter de computer settelen, helaas................het briefje met het nummer............dat lag natuurlijk nog bij Harco op tafel. Hoezo zenuwachtig, hoezo je bent er met je hoofd niet bij. Jammer joh, weer terug, briefje opgehaald en vervolgens begon het incheck avontuur. Elke keer als ik het probeerde met vlucht CX 0270 kreeg ik een melding dat het vluchtnummer niet klopte...........hoezo niet klopte zo staat het toch op het E-ticket. Dan maar eens proberen op CX270 en ja hoor toen ging het van een leien dakkie. Nog even overleg gehad met Arjan want de toegewezen plaatsen waren achter in het vliegtuig en dat wilden we niet dus even plaatsen gewijzigd en nu zitten we mooi in het midden. Boarding passen uitgeprint en de eerste stap is gezet........................
Trouwens het hele geren en gevlieg om pas poortgegevens bij elkaar te trommelen was niet nodig geweest want daar werd dus helemáál niet naar gevraagd.
Vanmiddag lekker op de thee geweest bij schoonmamaatje om haar gedag te zeggen.
Morgen nog een regeldaggie en dan kan overmorgen ons avontuur beginnen.

  • 27 Januari 2011 - 16:42

    Oogappel:

    Spannend!!!!!!!!!!!!!!!

  • 28 Januari 2011 - 06:44

    Sas:

    Het komt steeds dichter bij! Veel plezier!!!!!

  • 28 Januari 2011 - 08:02

    Tineke:

    Tja, schoonzusje het is wat een geregel voor dat je weg bent, maar dan ga je ook goed genieten toch?
    een hele goede reis zal aan jullie denken als je 24 uur in de lucht hangt.
    Kusjes van tineke.

  • 28 Januari 2011 - 08:46

    Jolanda:

    Hoi herma,
    kan me voorstellen dat de zenuwen komeN.
    Schiet nu ook al heel snel op!
    Alvast een hele goede reis toegewenst!
    Liefs Jo

  • 29 Januari 2011 - 05:08

    Bea104:

    Hallo Herma en Jan,

    Het is vandaa zover, de reis gaat beginnen.
    Veel plezier en volop genieten.

  • 29 Januari 2011 - 12:24

    Lisette:

    Vandaag is het zover! Goede reis en geniet ervan!

  • 30 Januari 2011 - 13:14

    Jane:

    Hermaaaaa,... veilig geland in het mooie nieuw zeeland ??
    En nu gaat het beginnen de rondreis,.. heel veel mooie fijne geweldige dagen met elkaar
    Lfs, Jane

  • 30 Januari 2011 - 13:54

    Carla:

    Hallo allemaal, ik hoop dat jullie vluchtschema voorspoedig is verlopen en jullie er nu zijn. Super, geniet ervan!!
    Groet Carla

  • 30 Januari 2011 - 18:51

    Renate:

    Hoi Jan en Herma...

    Leuk om jullie avonturen te kunnen volgen, ik ben heel benieuwd!!!!
    Heel veel plezier en een goede reis!!!!
    Groetjes Renate

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Herma

Wij, Jan Harco en Herma, vinden het leuk jullie mee te laten genieten van de reizen die we gezamelijk maken. Veel plezier! Groetjes Herma

Actief sinds 25 Jan. 2011
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 56265

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2019 - 25 Augustus 2019

Rondreis Zuid West Canada

23 Mei 2013 - 13 Juni 2013

Rondreis Java/Bali

26 Mei 2012 - 16 Juni 2012

Noorwegen

29 Januari 2011 - 27 Februari 2011

Rondreis Nieuw Zeeland

Landen bezocht: